Forum Bordoże Forum Strona Główna Bordoże Forum
Świat Dogue de Bordeaux i innych molosów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NOWY REGULAMIN FORUM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bordoże Forum Strona Główna -> Wiadomości od Administratora, propozycje i pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LejDusia
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:50, 30 Gru 2006    Temat postu: NOWY REGULAMIN FORUM

REGULAMIN FORUM - obowiązuje od dnia 01 I 2007r. / modyfikacja 14 V `07r.

Na podstawie paragrafu 20 regulaminu serwisu fora .pl z dniem 01.01.2007 Administrator publicznego forum ddb.fora.pl zwanego dalej "forum" wprowadza regulamin wewnętrzny.

Regulamin Porządkowy
Publicznego forum Dogue de Bordeaux ddb.fora.Pl



Rozdział 1

Postanowienia Ogólne

Forum działa na zasadach określonych w regulaminie FORA. PL umieszczonym pod adresem : http://www.fora.pl/?plik=regulamin .
Pozostałe wprowadzone regulacje i zasady dla naszych członków są zgodne z paragrafem 20 tego dokumentu.

1. Do zadań forum należy propagowanie idei kynologicznych.

2. Przy wymianie poglądów staraj się zachować kulturalnie i szanuj innych użytkowników.

3. Nie rozpowszechniaj niesprawdzonych informacji.

4. Pisz zrozumiale i na temat, w jakim podejmujesz dyskusję.

5. Zadbaj o miła atmosferę na forum.

6. Przestrzegaj regulaminu.

7. Przestrzegaj zasad [link widoczny dla zalogowanych]

8. W pisanych postach kolor czerwony, jest zarezerwowany dla administratora, kolor zielony dla moderatorów.



Rozdział 2

Rejestracja i korzystanie z kont.


1. Każdy użytkownik ma prawo do założenia jednego konta, które identyfikowane jest przez Administratora przy pomocy IP i nicka.

2. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach po uzgodnieniu z Administracją Forum założenie dwóch kont pod jednym adresem IP pod n/w warunkami :

- konta będą personalnie przydzielone do konkretnych osób,

- używanie kont powinno odbywać się przez osoby, które zarejestrowały się pod danym Nickiem,

- nie dopuszczalne jest aby osoby korzystające z dwóch kont pod jednym nr IP wymiennie pisały na nich.

3. Każdy użytkownik forum ma prawo do korzystania z podpisu, który ustala we własnym profilu. Nie możne on mieć więcej niż 255 znaków. Wielkość dopuszczalnej grafiki w podpisie to 500 x 80 px.

Rozdział 3

Prawa i obowiązki użytkownika

1. Każdy użytkownik ma prawo do wypowiadania własnego zdania.

2. Zabrania się umieszczania na forum postów o treści : obraźliwej, niecenzuralnej i niezgodnej z prawem.

3. Przedstawiane tematy, opinie powinny być oparte na własnych doświadczeniach. W przypadku korzystania z informacji osób trzecich, literatury, prasy itp. należy podać źródła z jakiego pochodzą.

4. Przy zakładaniu nowych wątków należy upewnić się czy na dany temat watek nie został założony wcześniej. W przypadku istnienia zagadnienia dany post należy umieścić w odpowiednim wątktu, jako jego kontynuację.

5. Jeżeli uważasz, że należy stworzyć nowy dział skontaktuj się z administratorem w tej sprawie.

6. Przy krytykowaniu kogoś lub czegoś w sposób jednoznaczny podpisuj swoje posty imieniem i nazwiskiem w przypadku anonimowości wypowiedzi takie będą usuwane.

7. Na życzenie użytkownika może on zostać usunięty z listy forum przez Administratora.

8. Zabrania się kopiowania postów i zdjęć innych użytkowników bez ich zgody. (Wyjątek cytaty używanie w toczącej się dyskusji).

9. Zabrania się rozwiązywania spraw prywatnych na forum. (Wyjątkiem są wiadomości wysyłane prywatnie ).

10. Napisane posty nie wnoszące nic do dyskusji będą kasowane przez Administrację Forum po uprzednim powiadomieniu ich autora.

11. Użytkownik jest zobowiązany do wykonania czynności wymienionej w upomnieniu lub poleceń określonych przez Moderatora.

Rozdział 4

Kary porządkowe

W przypadku nie dostosowania się do niniejszego regulaminu Administrator i Moderatorzy Forum mają prawo do zastosowania n/w kar :

1. ostrzeżenie w prywatnej wiadomości.

2. upomnienie w prywatnej wiadomości.

3. upomnienie na forum w miejscu do tego przeznaczonym.

4. ostrzeżenie oficjalne na forum

5. trzy ostrzeżenia oficjalne uzyskane przez jednego użytkownika oznaczają automatyczne zablokowanie dostępu do forum

5. zablokowanie konta.

6. zablokowanie adresu (lub przestrzeni adresów) IP

7. w uzasadnionych sytuacjach, konto lub adres IP może być zablokowany , z pominięciem punktów 1-4 niniejszego regulaminu

8. w uzasadnionych przypadkach ostrzeżenie oficjalne może być udzielone z pominięciem punktów 1-3


Rozdział 5

Uprawnienia administratora i moderatorów


1. Moderator i Administrator posiada możliwość usuwania wiadomości lub przesuwania jej do innego działu.

2. Moderator i Administrator, w wypadku przesunięcia lub usunięcia postu informuje o tym fakcie, pozostawiając w miejscu postu stosowną informację (w wypadku usunięcia postu) lub link do miejsca, gdzie przeniesiono dany post (w wypadku przeniesienia postu).

Rozdział 6

Postanowienia końcowe

Administrator oraz Moderatorzy nie odpowiadają za treść publikowanych postów przez innych użytkowników Forum.

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany i modyfikacji regulaminu.

Korzystanie z forum jest jednoznaczne z jego akceptacją


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bordoże Forum Strona Główna -> Wiadomości od Administratora, propozycje i pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin